18 Eylül 2012 Salı

Allah'ın Selamı Rahmeti Ve Bereketi Üzerinize Olsun...


-Bismillahirrahmanirrahim-


Selamünaleyküm saygıdeğer takipçilerim..

İnternet, sanal ortam..vs. Sanal ortamda da güzellikler olamaz mı..??? Facebook, twitter gibi sosyal medyada da harika, faydalı adresler var..Ben de hepsini derleyip hem kendime hem de sizlere yararlı olmak istedim..

Bu blogu açmadan evvel bir blog daha yazmıştım. Elbette ki hala devam ediyorum. Ama insanın ruhu bazen aç kalıyor. Bu açlıkla "Acaba teknolojiyi ne şekilde kullanıp ilmi işler yapsam?"diye düşündüm ve ikinci bloğumu yazmaya böyle başladım.

Merak ederseniz söyleyeyim; din adamı değilim. Tam zıt olacak belki ama müzisyenim ben...İçinde Allah aşkı yanan bir müzisyen...Nice günahlar işlemiş, nice tövbeler etmiş, yine de azimli bir müslüman...Hakk yoluna girmek için çaba sarfediyorum. Cahilim..Öğrenmek istiyorum..Bunları yaparken de paylaşmak istiyorum...

Allah yar ve yardımcımız olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder